Nya grejor

I förra veckan precis innan jag blev sjuk spenderades det en heldag åt shopping. Jag inhandlade lite grann ur min inköpslista och det behövdes verkligen! Tänk vad lite nya grejer kan piffa upp en hel garderob!


168587-553

Först och främst hittade jag höstens måste, storkoftan. En perfekt sådan också. I mjukaste silke och kashmir hittade jag den på Zara, och för endast 549 kronor! I liiiiike! Måste dock bara sy in en knapp som lossnat - uh!




Två par jeans blev det också, ett par kolsvarta och ett par klassiska blå, båda i stuprörsmodell. Jag provade ett par lite mer utsvängda som det ska vara nu, men det smickrar inte min kropp så värst väl om man säger så... Det tyckte jag ju i och för sig inte när stuprören kom heller, men nej, utsvängda 70-talsjeans får vänta lite till.

.

En grå tunn kofta från Lindex hittade jag också. Samt en herrans massa strumpor och strumpbyxor. Här ska det kombineras så det står härliga till i höst!
168587-553

Sist men inte minst så köpte jag en fin klänning på H&M med söt brodyr på, som jag har sytt upp lite på längden. Tänkte att den kunde vara fin kontrast till lacktightsen...

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback