Höstens inköpslista

Det här med inköpslistor tycker jag är väldans bra! Man slipper impulsköpen man gör (nåja, de flesta iallafall...) samtidigt som man får en snygg och genomtänkt garderob. Himla bra!
Inför hösten har jag lite grejer som behöver köpas för att få den fulländade garderoben...

> Stickade, grova strumpbyxor.
> Ett par boots.
Helst i mocka tror jag.
> En lätt oversize ljusblå skjorta.
> En ny väska!!
Ja, det känns verkligen som att det är dags för en ny nu. Det ska vara en i ljust läder/mocka och möjligen fransar på eller en i patchwork. Jag vet när jag ser den.
> Ringar.
> Ett par nya jeans
, det känns som att det nästan är obligatoriskt att köpa minst ett par nya varje höst!
> Stickade koftor, både långa och lite kortare.

Det kommer säkert att fyllas på en del grejer här, kommer inte på allt nu...

Kommentera
Postat av: Matilda

Vill ocksp ha allt som står på din önskelista:)

Postat av: Angelica

Det som du har rabblat upp är perfekt! Kul med shopping.

2007-08-28 @ 07:09:55
URL: http://anjelique.blogg.se
Postat av: Sandra

matilda: haha, ja det är fina grejer det!
angelica: håller med!shopping är alltid kul :)

2007-08-28 @ 18:27:33
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback