Uppdatering igen!

Nu är det nog dags att uppdatera min lista igen som jag ska försöka hålla mej till då jag shoppar. Har faktiskt införskaffat mej allt det jag skrev sist...men det är ju faktiskt inte SÅ svårt att inte köpa det man planerar att införskaffa, om ni förstår vad jag menar...

För att få en "fullbordad" garderob just nu behöver jag investera i:
> Slappa t-shirts.
Eventuellt en med ett snyggt tryck på.
> Nätt, svart skinnjacka.
> Klassiska vita converse. Därför att de ger attityd till de flesta outfits.
> Snygg sandal. Det ska vara lite jesus-sandal över dem för att få en sjysst sommar-look.
> En kort rak svart kjol,  att ha till en enkel instoppad t-shirt.
(> Svart lackväska möjligen.)  Är egentligen inte så nödvändigt men...

Har ju faktiskt köpt en t-shirt med ett snyggt tryck på, men det kan införskaffas en till där eftersom det kan vara kul att variera sej. Så, någon snygg slapp t-shirt utan tryck på är egentligen det enda jag känner att jag behöver just nu för att få en bra basgarderob. Sen så gör det väl inget om det slinker ner något impulsköp..typ någon söt klänning eller så.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback