Ny lista!

Jag känner att det är dags för en ny inköpslista nu när det snart vankas lön. Sist jag gjorde en hjälpte det mej jättemycket med mina ogenomtänkta impulsköp, men jag vet inte om det sparade några pengar direkt... Däremot hjälper det mej att få en snygg och genomtänkt garderob där det är lätt att matcha de flesta plagg med varandra.

> Grå jeans. De ska se sådär härligt slitna och urtvättade ut och vara ljust, ljust grå, ungefär som på denna damen.
> Mönstrad tunika/klänning/blus. Jag känner att det mesta i min garderob är enfärgat så lite glatt mönster skulle uppigga den lite! Helst ska det vara en lite 70-tals inspirerad tunika.
> Slappa t-shirts. Kan man väl aldrig få för mycket av...
> Svart slappt linne. Som Nicole har på denna bilden ungefär. Det är så enkelt men ändå så snyggt!
> Jeansväst. Ett perfekt plagg att "klä ner" t ex en fin klänning med så att man även kan ha den till vardags.
> Shorts. Jag vet inte riktigt vad jag vill ha för typ av shorts än. Antingen ett par i jeans eller ett par svarta...kanske blir både och till och med...
(> One-of-a-kind armband. Det är inget jag känner att jag måste ha, men blir det några slantar över kanske det blir ett rött...)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback