Inköpslista

Jag har kommit på lite nya grejer jag ska ha i åtanke då jag shoppar, så en uppdatering av inköpslistan behövs! Jag kom på mej själv idag att jag redan börjat fila lite på vad jag ska investera i till hösten... Kan ju bero på att jag fick min lönespec idag (och den var BRA) hehe....

> En mönstrad tunika eller klänning. Helst i chiffong.
> Ett fint guldhalsband, som har en tunn tunn tunn guldkedja som knappt syns. Och en liten liten liten berlock så att det bara glimtar till lite. Hur snyggt som helst till brännan!
> Svarta Havaianas.
> Koftor. Långa, stora, grova och mysiga ska de vara!
> Boots. De ska vara i ljust läder eller mocka och lite lagom slitna. Perfekt att ha till sommarklänningarna i höst!
> Sjalar!! Ett måste till hösten så att ni vet.
> Gummistövlar. Finns det något sötare regniga dagar?
> Guldarmband. Ska också vara tunna, tunna, tunna så att min handled blir lika snygg som Nicoles.
> En ny parfym - Paris Hilton Heiress tror jag det får bli. Den är så god!
> One of a kind armband i rött. Ja, nu ska jag unna mej ett!
> Latextajts.

Kommentera
Postat av: amelie

re: åh vad roligt att du tycker det :)
vill också ha stora mysiga koftor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback