Update: inköpslistan

Tror bestämt att det är dags för en uppdatering av min inköpslista. Hur går det för den tro?

> En mönstrad tunika eller klänning. Helst i chiffong.
> Ett fint guldhalsband, som har en tunn tunn tunn guldkedja som knappt syns. Och en liten liten liten berlock så att det bara glimtar till lite. Hur snyggt som helst till brännan!
> Svarta Havaianas.
> En ny parfym - Paris Hilton Heiress tror jag det får bli. Den är så god!
> One of a kind armband i rött. Ja, nu ska jag unna mej ett!
> Latextajts.

Ganska bra faktiskt!

Kommentera
Postat av: Eddie

Jag vill också ha ett par latextajts...

Postat av: sandra

eddie: skynda att fynda de på gina tricot vetja!

2007-07-14 @ 08:06:07
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback