Stövlar och randigt

I veckan har jag införskaffat mej lite nödvändigheter i form utav ett par stövletter samt en randig klänning med djup urringning i bak (den som alla modebloggare jagade för nåt år sedan, men som jag aldrig hann åt). Som en fodralklänning typ. Jag budade hem den från fadeandshade:s blogg, och jag kan rekommendera er att kolla in där för hon säljer många fina grejer grejer vill jag lova!
Stövletterna som jag hade som önskemål på inköpslistan fyndade jag på MQ igår. Snygga som bara den är de OCH sköna tack vare den inbyggda platån. Jupp, det var det.

image671

Kommentera
Postat av: Jenny W

Mycket snyggt! Är ute efter exakt sådana skor! Kram!/Jenny

Postat av: sandra

jenny w: tack :) ja de är så himla snygga såna skor - gör hela outfiten!

2008-01-17 @ 20:36:56
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback