Nytt i garderoben

Igår gick jag lös i Göteborg och kom hem med en massa saker. Egentligen skulle jag ju köpt denna väskan, men kände att det var lite väl dyrt. Kanske att jag köper den lite längre fram i vår. Den tål att kluras på. 



Men jag kom iallafall hem med en ny rouge som äntligen, äntligen är perfekt i färgen. Man ser liksom inte sådär fejk-spacklad ut utan blir lite lagom rosig och söt utav den här. Precis vad jag letat efter!
Och en typ gråbeige jättehärlig sjal fyndade jag för 49 spänn. Jag hittade den på Rut mfl. Det var första gången jag var där igår och det var en, tja, konstig affär. Billigt kändes det. Typ marknadskläder. Så jag gömde påsen i en annan påse när jag kom ut sen...vilken tönt jag är, haha!




På Monki köpte jag en gööörsöt body i grå spets - transparent, grå, markerad vid bysten = väldigt fint. Den kommer bli skitsnygg till jeansen med hög midja som jag också köpte.
På H&M hittade jag en färgblockad(?) klänning för 70 spänn, och på Indiska ett linne i svart satin för 50 kronor.  Båda var markerade vid bysten = väldigt fint just nu.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback