Nya tag!

Nu är det banne mej dags att börja blogga normalt igen tycker jag. I en månad nu har jag ätit massor med mat och godis (det går inte att hålla sej när det är jul faktiskt), köpt en massa julklappar, farit hit och dit, jobbat snuskigt mycket (lönen where are yoooou?) Så bloggningen har ju gått lite sisådär ett tag. Men nu är det skärpning med allt! Back to the old times liksom.

Fast under den här lilla bloggpausen har jag liksom fått ny "bloggenergi" och har kunnat tänka igenom vad det är jag vill med min blogg efter att snart ha haft den i ett år. Det jag har kommit fram till är att jag först och främst vill inspirera, både mej själv och andra, och att jag ska göra det när jag känner att det är kul.

Japp. Det va det, nu ska jag snickra ihop årets första inköpslista!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback