More shoes

Det här med suget efter skor och väskor verkar aldrig bli mättat på mej, jag skulle nog kunna köpa hur mycket som helst om jag hade obegränsat med pengar. Skulle jag vinna på en trisslott idag eller nåt, skulle jag nog ha klippt till på dessa skor:

image672


Platforms: ett par riktigt snorhöga platåpumps att ha när man vill vara extra fin och matcha till söta klänningar.
Lila sandaler: jag vet inte varför jag föll för just dessa i
la redoutes nya katalog. Jag bara kände en mystiskt dragning till dem. Får se om det håller i sej till sommaren....
Minnetonkas: dessa är utan tvekan ett par riktigt fina vinterskor, som skulle passa mej perfekt... jag kanske skulle slå till en dag?
Kilklackar: dessa i svart satin ska jag köpa med all säkerhet. 149 kronor på H&M. Fynd.


Kommentera
Postat av: johanna

hej på dig =)

är du inte medlem i gratisbio ännu ? då tycker
jag att du ska bli det nu. genom gratis bio samlar du in poäng som du sedan kan byta mot biocheckar eller varför inte present kort på olika affärer som kicks hm stadium ur & penn och en massa andra.
poängen samlar du genom att klicka på olika länkar , beställa nyhetsbrev. det bästa av allt det är gratis med ! många sådana här sidor finns och visst är det jobbigt att hoppas på mycket men
få så lite ? men jag kan lova dig att denna sidan
håller alla förväntningar man har. så se till du med bli medlem, börja samla poäng. och du glöm inte och värva dina vänner, en värvad vän ger 200 poäng , alltså om du värvar två vänner har du en hel biobiljett.

kram på dig

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2008-01-17 @ 13:52:40
Postat av: niina

ja ta dig en titt på glitter det kan det vara värt, halsband för 15 kr sitter fint. en i personalen sa att en del av det som fanns på rean hade precis kommit in :) tack för lyckoönskningen, nu är tentan avklarad :)

Postat av: sandra

niina: oh 15 kr!? då måste jag verkligen kolla in där, det är ju så kul med smycken!

2008-01-17 @ 20:38:32
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback