Klipp och klistra

Har ni tänkt på att man köper en förfärligt massa tidningar (jag gör det iallafall hehe) som man ser en massa fina saker i och sedan bara man slänger dem? Det tycker inte jag om så jag har köpt mej ett litet block där jag klistrar in allt snyggt jag ser, lite som en scrapbook, som jag kan titta i de dagar jag inte har någon inspiration alls. Hur praktiskt som helst!
Dessutom blir det lite som en tidsdokumentation över modet som man kan kolla tillbaka på när jag är tant....fast då kanske jag inte inspireras så värst mycket utan sätter väl kaffet i halsen och tänker "korsiannamej vad fult man klädde sej på min tid!"

image670

Ps. Det blev ingen Miu Miu väska 
idag, jag måste bara fundera lite lite till innan jag bestämmer mej....

Kommentera
Postat av: Jenny W

Vilken bra idé! Ofta sparar man ju en hel tidning om det är nått bra i den och det tar ju så mycket plats! Ska sno din idé där ;) Kram!/Jenny

Postat av: Sarah

åh, tjusigt! Personligen skulle jag hellre lägga pengarna på en resa eller något annat. Liknande väskor finns ju att hitta på secondhand för bara en bråkdel av priset. Men det är klart, det är ditt val

2008-01-13 @ 16:38:13
URL: http://lostdetective.blogg.se
Postat av: Julia

kreativt! jag har en liknande bok där jag sätter in bilder på sånt som inspirerar mig!

2008-01-15 @ 13:28:49
URL: http://juliaamanda.blogg.se
Postat av: niina

vad fint! har funderat på att göra något liknande jag med, men det har aldrig blivit av. men ska ta tag i det någon dag nu när jag blev påmind om det!

2008-01-15 @ 20:46:16
URL: http://niinas.blogg.se
Postat av: sandra

jenny w: ja det brukar man ju göra, men nu tar det ju mindre plats!

sarah: tack! ja, det svider lite i en när man tänker på hur mkt pengar det är. å andra sidan kommer jag ju inte köpa någon väska på flera år..

julia: oh, visst är det både praktiskt och kul?

niina: haha, ja jag kan verkligen rekommendera det :)

2008-01-15 @ 21:30:33
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback