Inköpslista

image663


Då var det dags för årets första inköpslista, eller snarare önskelista för jag har väl inte riktigt råd med allt detta på en gång...men drömma kan man ju, inte sant?

Satinjacka.
Jag har inte riktigt kunnat släppa en sån här ur tankarna sedan de blev trendiga. Det var ju ett tag sedan men de är ju förfärligt heta! H&M:s måste jag spana in.
Klocka. Jag känner att det är dags för en ny klocka. Och jag känner att den som
Linn har är fin som attans. Eller iallafall en klocka i guld vill jag ha.
Väska. Vareviga dag nu i säkert en månad har jag undrat för mej själv om jag ska köpa en miumiu väska eller inte. Idag känner jag att jag bara MÅSTE ha en, igår var det bara "nej det är på tok för dyrt för en liten väska!" som gällde. Fortsättning följer.
Halsband. Dogeareds lillalillalilla peacehalsband vill jag ha.
Boots. Nu har jag glömt vad det kallas, stövletter?, jag är iallafall i behov utav ett par nya skor, svarta skor.
Fodralklänning. En snygg en att svänga sina lurviga i, AA:s kanske?
Glasögon. Jag ser typ skitdåligt med mina glasögon som jag har nu för de är så gamla, inte för att jag använder de så ofta för jag har linser jämt, men ibland kan det ju vara bra att vila sina små ögon.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback