Inaktiv

Den här bloggen går ju verkligen på sparlåga just nu. Det finns lite olika orsaker: det händer mycket, köpstopp i en månad samt att jag inte har någon inspiration alls. Jag tror den där härliga inspirationen kommer lite längre fram. Typ till våren/sommaren när jag inte behöver bylsa på mej tre koftor, långkalsonger, stövlar, mössa, halsdukar och tjock michelin-gubbe-jacka för att inte frysa. Blek är man också. Njeee. Vintern är inte min årstid. MEN, jag kommer tillbaka när jag känner mej inspirerad igen. Var så säker!

Ha det så bra så länge!

Kommentera
Postat av: Jenny W

Bli inspirerad snart igen Sandra! Kram/Jenny

Postat av: thesseloppan

nu har jag kommit tillbaka till bloggandet å hoppas du också gör det snart :) kram

2008-04-06 @ 21:24:28
URL: http://thesseloppan.blogg.se
Postat av: Sarah

jag tycker att det är godtid att du kommer tillbaka nu!

2008-04-14 @ 09:56:05
URL: http://lostdetective.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback