Inköpslista maj

Som jag skrev, så ska jag och några vänner till Stockholm nästnästa helg och jag har förstås redan börjat planera vad det är jag ska spana efter då det kommer bli plenty of shopping.

PRICKIGA STRUMPBYXOR Jag har fått någon fix idé och kan inte släppa det ur tankarna - de ska vara svarta tunna och med svarta prickar - jag bara måste hitta det! Det skulle liksom vara så fint till..tja.. det mesta faktiskt.

JESUSSANDALER Jag har ju precis köpt
ett par med klack, också har jag ett par från förra sommaren, men jag vet inte om jag hellre vill ha ett par klassiska utan klack....

NÅGOT BLOMMIGT Jag har fortfarande inte tröttnat på den blommiga trenden, eftersom jag fullkomligt älskar blommiga och söta saker. Just nu är jag sugen på en blommig kjol!

BALLERINAS Jag vill ha lite nya ballerinaskor känner. Ett par nya svarta, samt ett par riktigt färgstarka. Jag har sett att HM ska få in ett par cerisa med en stor rosett på - de vill jag ha!

BUSTIER Jag tycker att det är så fantastiskt fint med en bustier då man har kjol med hög midja till. Det enda som är lite tokigt är att alla jag hittat som jag tycker är fina är för stora för mig som inte är så storbystad. Men jag tror dock jag hittat en som kanske, kanske kan gå!

LÅNGKLÄNNING Det känns riktigt hett just nu och jag har provat en riktigt snygg en på mitt jobb. En svart med öppen rygg. Tänk så fin till jesussandaler och brunbränd hy!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback