080428

image695

Puh, nu har jag varit på spinning och är röd och svettig som tusan! Det var extra jobbigt idag dels för att det var så varmt i lokalen och dels för att jag hamnade bredvid en proffscyklist som verkligen körde JÄRNET i varenda låt. Fick lite prestationsångest om man säger så.... Men men, idag såg jag ut såhär, jag kände att det var dags att plocka fram den hederliga gamla jeansjackan, samt att jag körde med sandaler - somrigt värre!

Oversized linne: Lindex
Leggings: Lindex
Jeansjacka: second hand
Sandaler: Din Sko
Väska: Wedins
Flätat skärp: H&M
Nitarmband: Lindex
Klocka: cocoo.se
Armband: one of a kind

Kommentera
Postat av: Sofie

Nej jag fattar inte!
Superfin outfit, jeansjacka är så snyggt =)

Postat av: Fröken D

tack=) ja det ska jag verkligen göra.. kan känna redan nu hur kul jag ska ha på min student hehe! snygg outfit! ha en mysig kväll

2008-04-28 @ 20:00:37
URL: http://mjaomjao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback