Outfit tisdag

168587-571

Har haft lite bloggtorka i helgen, plus att jag varit lite busy, men nu så!
Jag känner att det här med stickad väst möjligen kan vara mitt bästa höstköp på länge...känner man sej lite för fin och söt är det bara att slänga på sej västen över det, så vips - ser man lite stylish nedklädd ut ändå! Gud så bra.

Väst: fyndat på Lindex
Tunika: H&M
Jeans: H&M
Armband: one of a kind
Klocka: Jetset
Massa ringar

Dessa
örhängen som jag väntar på skulle passat som hand i handske till detta.

Kommentera
Postat av: Johanna

Verkligen snyggt! Ja stövlarna är köpta i år för 1099:- på Nilson. Men tyvärr är de nog slut. Va typ bara kvar i 40-41 överallt. Men jag måste haft turen med mig för helt plötsligt fanns de bara där i 39 =)

Postat av: Jenny W

Ja, väst är verkligen snyggt! och varmt (vilket gillas såhär i höstrusket)! Kram/Jenny

2007-09-20 @ 14:08:20
URL: http://jennyolivia.blogg.se
Postat av: Sandra

johanna: jag har kollat på nilson men dom är slut! så himla tyosikt när man ser något man verkligen vill ha!
jenny w: ja, det är både snyggt och mysigt med väst!

2007-09-21 @ 08:33:12
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback