Lite höstnytt!

Ibland när man bara ska ta en vända på stan, som igår då jag skulle vara smakråd åt syster, hittar man en massa grejer man vill ha, medans man ibland inte hittar någonting (oftast de gånger man vill ha något nytt). Igår var en sådan dag då jag hittade massa fint:



> Ett par nya stövlar. De är verkligen perfekta! Mörkbrunt skinn, liten kilklack samt att de är lite pösiga på benen. Perfa.
> En etno-klänning (som jag velat ha jäääättelänge) hittade jag på H&M:s barnavdelning för 149 pix. Som hittat ju!



Lite baskläder hittade jag också, vilket aldrig är fel:
> En svart lång t-shirt. Kan både bäras som klänning och t-shirt faktiskt.
> En mörkgrå oversize t-shirt att bära till skinnkjolen jag snart får köpa. Båda t-shirtarna från H&M.
> Ett typ aprikos oversize linne som är hur fint som helst på verkligen! Från Åhlens.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback