Fashionistas

image566

Det här med visningar tycker jag alltid är spännande, inte minst att kolla in de som går på visningarna, eftersom de har ansträngt sej lite extra för att se riktigt fashionabla ut. Ska jag vara helt ärlig finner jag faktiskt mer inspiration på att titta på bilder på de som går på visningarna än just själva visningarna.... När jag tittade runt på
NY Fashion Weeks bilder för denna veckan fastnade jag speciellt för dessa fem damers utstyrslar:

1. Gemma Ward - Så enkelt men ändå så snyggt. Den lilla svarta höga kjolen, ett linne också en snygg sjal som piffar till det hela. Svårare behöver det inte vara.
2. Anouck Lepère - Skitsnygg etno-klänning med fransar på. Vill ha!
3. Ashley Olsen - Kan man ha en kort kjol till en oversized skjorta? Ja. (Och kolla in skorna!)
4. Zoe Kravitz - LWD, turban-diadem och ett sjuhelsikes snyggt hår. Boho-chic så det förslår.
5. Mary-Kate Olsen - Klockren som vanligt.

Kommentera
Postat av: Antonia

gemma är klockren!

Postat av: H

Mks outfit är så enkel men så snygg!!!

2007-09-12 @ 09:29:50
URL: http://www.barbarellasplanet.blogg.se
Postat av: thesseloppan

jag håller med. de är roligare att titta på än visningarna. Mer inspirerande :)

2007-09-12 @ 16:45:01
URL: http://thesseloppan.com
Postat av: Sandra

antonia: ja visst är hon?!sjukt snyggt :D
H: jag vet!helsvart och enkelt men vääääldigt snyggt!
thesseloppan: ja visst är det? mycket mer inspirerande!

2007-09-12 @ 16:59:04
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback