Drömfärgen

Min absoluta drömfärg på håret är den som Jennifer Aniston har. Hon har liksom den perfekta hårfärgen med lite guldaktig botten och blekta slingor, fast det ser ändå naturligt ut. Jag har bara färgat mitt hår mörkt innan, men nu efter sommaren (jag är typ mörkblond i vanliga fall) har mitt hår solblekts. Så jag tog med mej en bild på Jennifers hår och slingade efter det. Såhär blev min lejonman:

168587-590  168587-589  168587-592
Före                             Efter                     Drömfärgen

Och jag är så himla nöjd med färgen! Jag brukar aldrig känna mej särskilt snygg i håret efter att jag gjort något hos frisören utan måste alltid vänja mej några veckor. Men nu blev jag nöjd med en gång! Gött. Skulle dock vilja ha lika rakt och glansigt hår som Jennifer, men då blir det till att platta.....

Kommentera
Postat av: Jenny W

Tusan vilken fin färg! Skulle också vara supernöjd om jag var du! Fina lockar också! Kram/Jenny

Postat av: Mademoiselle Mondieu

Hej!



Har du en cape från Indiska, i stickat material, storlek M? Och i svart.. så hör gärna av dig, om du kan tänka dig att sälja den. :) Må väl, N. Rosenlind (fick fram din blogg när jag gjorde en sökning på Indiska+cape)

2010-04-12 @ 09:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback