Ingen skinnkjol....

.... jag måste nog lämna tillbaka min nyköpta skinnkjol tyvärr. Det är bara att inse att den är för stor för mej. Men jag vill verkligen ha den men igår gick jag och störde mej hela tiden på den för att den kanade upp verkligen HELA tiden. Den satt inte still en enda gång. Är inte det så himla typiskt när man köpt något man verkligen gillar!!? Är det någon som vill ha den (storlek 34, 399 kronor+frakt) får ni säga till i kommentarsfältet....annars lämnar jag tillbaka den imorgon. Puhuuu!

image597

Kommentera
Postat av: Hanna

Tror du inte att den finns i en mindre storlek på samma affär då ? :) ha det bra

Postat av: mikaela

vad synd. :/ kanske testa den från la redoute?

2007-10-03 @ 11:49:23
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Sandra

hanna: nope, 34 var den minsta storleken. så himla typiskt!
mikaela: jaa, den får jag nog kolla in.tack för tipset!

2007-10-03 @ 15:41:30
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback