Outfit fredag

168587-633

Jag har uppdaterat väldigt dåligt de senaste veckorna och det beror på att det har kännts som ett måste mer än att det är roligt att skriva inlägg på bloggen. Och så ska det ju inte vara. Så hädanefter uppdaterar jag då jag känner för det och då jag känner inspiration. Ibland blir det mer ibland blir det mindre. Men huvudsaken är att jag ska känna att det är kul att blogga!

Idag har jag på mej:
Klänning:
H&M barn
Heltäckande strumpbyxor
Skor: Vagabond
Jacka: H&M
Ring: H&M

Kommentera
Postat av: Ellinor

Snyggt! Det är helt rätt, det ska vara kul att blogga! ;)

Postat av: Sandra

ellinor: tack!ja visst måste det ju det :)

2007-11-03 @ 20:12:06
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback