Inköpslista

Det var längesedan jag gjorde en inköpslista och det märks när jag är i affärer då jag inte riktigt vet vad det är jag är ute efter. Det jag känner just nu att jag behöver är:

> Något långt och ljusgrått, typ en kombinerad t-shirt/klänning/tunika. Det är nog det enda basplagget jag känner att jag saknar just nu.
> Knästrumpor. Ett par svarta och ett par gråa.
> Ett smalt bälte eller rep av något slag som man kan vira flera varv runt midjan.
> En grå halsduk. Den ska vara tunt stickad och lång så att man kan vira den flera varv runt halsen.
> Paljett-nånting. Antingen en svart paljettväst, paljettkjol eller paljettklänning - att ha till party såklart!
> Ett nitarmband. Jag såg ett skitsnyggt på H&M:s herravdelning igår och naturligtvis köpte jag det inte! Också  fanns det bara ett kvar... Det blir till att rusa dit på lunchen imorgon!

Kommentera
Postat av: Nina

Hoppas du hittar dina plagg :)
Allt lät snyggt och det blir nog inte allt för svårt.
Ha en underbar dag!
Kramar /Nina

Postat av: Sandra

nina: tack, ja det borde ju inte vara alltför svårt att hitta! :D

2007-11-04 @ 15:43:14
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback