Fyndat i veckan

image654

Jag hatar att vänta har jag kommit på. Det är bland det tråkigaste jag vet och i veckan när jag fick vänta på en buss som var försenad fick jag myror i brallan typ och klarade inte av att bara sitta still och glo. Så jag gick till närmsta secondhand-butik och fick med mej lite grann.

> Ett urtjusigt bälte som jag kommer att ha i midjan till klänningar. Det känns liksom lite rustikt och coolt när man har på sej det.
> En fuskpäls såklart. Nu är det nog inte en enda modebloggare som inte har en päls.
> En blommig och lite tantig klänning. Måste dock sys om fixas till lite innan den blir bra, förhoppningsvis någon gång innan våren då jag tror den kommer bli så rätt, så rätt.

Kommentera
Postat av: Jenny W

Mycket snyggt Sandra! Kram!/Jenny W

Postat av: sandra

jenny w: tack tack!

2007-11-21 @ 17:02:58
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback