Den perfekta skinnjackan

Jag har äntligen hittat den - den perfekta skinnjackan. Idag hämtade jag ut min beställning som jag gjorde på Ellos och packade upp (eller snarare rev upp) skinnjackan, tog på mej den och sprang till spegeln. Shit pommesfrites! Den sitter ju som en smäck och är huuuuur fin som helst. Jag är lycklig nu. Hädanefter kommer allt som jag tar på mej som känns lite sådär halvsnyggt förvandlas till smashing med min älskade skinnjacka över.


My precious --> 168587-650


Dessutom hade jag beställt en mycket praktisk kedja så att jag får användning för alla mina clutchar. Den är inte bara praktisk - den är snygg också.  Så nu kan jag dansa säkert utan att oroa mej för vart jag har väskan. Det gillar jag serru.

image651

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback