Beställning


 
168587-634                  168587-635

Ibland får jag knepiga ryck vad gäller shopping. Nästan lite som tvångstankar, eller nja...snarare impulser. Jag ser något snyggt, tänker snabbt och tjoffs så har jag köpt det utan att riktigt ha tänkt. Idag blev det en sådant ryck, närmare bestämt en skinnjacka för 899 pix på
Ellos. Jaaa, den som Linn har. Fruktansvärt snygg. Varför har jag inte klickat hem den tidigare för?

Och på rabattkod.se såg jag att man fick 300 spänn i rabatt, då tänkte jag som så att jag kan unna mej en till grej för 300 kronor för det tjänar jag ju på. Right? Iallafall så blev det en snygg kedja till alla dessa clutchar man har så att man äntligen kan använda dom när man är ute och svirar! Så bra så.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback