Sommar-önskeoutfit

image294

Jag skulle kunna göra huuur många sommar-önske-outfits som helst! Ge mej sommar nu nu nu (och ett par korta jeansshorts med för den delen)!

En lite skönt konstig grå t-shirt från
Hamish Morrow skulle jag gärna vilja ha. Tror jag.. om den inte skulle se för konstig ut på...som en trasa eller något...

Korta jeansshorts är ett måste till sommaren! Den som inte har det är det synd om.

Sjyssta klassiska "pjucks" (som min pappa säger istället för skor när han försöker vara cool) från Converse är fina.

Väskan är nog det snyggaste på länge från Asos. Synd att den inte var lika billig som det brukar vara på Asos. Men va fasen, den är ju perfekt!

Armbandet tycker jag är snyggt. Från Kyssjohanna.

Ett rött nagellack från Opi som pricken över i!

Kommentera
Postat av: Jossi

Jag tycker också det är väldigt fint med jeansshorts :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback