Smycken

Något som är väldigt kul är ju smycken och jag är ständigt sugen på nya. Just nu är det ju armband som gäller och jag skulle väldigt gära vilja ha Nicole Richies favoritarmband från one of a kind. Helst flera stycken. Men jag tycker att de är lite onödigt dyra för att bara vara en tråd med en handberlock på, så jag ska gå till en hobbyaffär och se om de har något liknande så man kan göra ett själv.

Jag vill också ha ett enkelt guldhalsband med en tunn, tunn, tunn kedja så att det nästan blir genomskinligt. Det som Angelina Jolie har på denna bilden är hur snyggt som helst.

Glammiga örhängen att ha när man går ut är också något jag vill införskaffa. Jag tycker det är väldigt snyggt med den där lite 70-talsglamour känslan och ska starkt köra på det nästa gång med en scarf runt huvudet och stora glammiga örhängen som Mischa har på denna bilden.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback