Fyndhelg till max!

Idag har jag, tro det eller ej, varit på Ullared för första gången i mitt liv! Det var en upplevelse i sej kan jag säga med huuur mycket folk som helst som knudde(?) och trängdes hej vilt med sina kundvagnar. Folk var helt galna!
Men billigt var det iallafall. Så jäääkla billigt...jag rekommenderar verkligen att åka dit om man bor hyfsat nära och vill spara slantar på tråksaker som typ diskmedel, tandborstar, strumpor, plåster och sånt.
Det är tveksamt om jag åker dit igen, blev helt galen av alla folk som gick in i mej hela tiden, men nu kan jag ju iallfall säga att jag varit där!

   

I helgen köpte jag en t-shirt och ett vitt ribbat linne på H&M. T-shirten är himla snygg på måste jag säga! Och på Ullared slank det ner en hood-tröja för 99 kronor. Suuuuperfynd!

Kommentera
Postat av: Malin

Bra blogg :) Snygga fynd. Kika gärna in min sida och kommentera!

Postat av: sandra

åh tack!ja, jag är riktigt nöjd med fynden :D ska kolla in din blogg också :)

2007-05-10 @ 19:20:09
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback