Dagens inköp

 

Idag blev det den korta och tajta kjolen från H&M för 69.- samt ett par tygskor för 129.-. Min ursäkt för mitt sko-impulsköp idag (har förbjudit mej själv att göra impulsköp) blir att man kan aldrig få för många tygskor...eller ja, skor över huvudtaget förresten. Ja, ja! Lite lagom synd har väl ingen mått dåligt av.

Kommentera
Postat av: Jörgen

Hejsan!
Nu har jag varit ute och rest i Europa en vecka, så jag ber om ursäkt för att jag inte updaterat min sida förrän idag. Men nu är det gjort :-)

Glöm inte att slänga in en röst när du är inne ;-)

Postat av: Jenny W

Snyggt! H&M har verkligen skärpt till sig på skoavdelningen tycker jag! /Jenny

2007-05-16 @ 11:46:36
URL: http://jennyolivia.blogg.se
Postat av: sandra

jörgen: okej...ska kolla in din sida...

jenny: ja det har dom verkligen!fast jag köpte skorna på lindex :D framgick inte riktigt såg jag nu, hehe...

2007-05-16 @ 20:12:31
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback