Dagens inhandlingar

     

Idag har jag budgetshoppat kan man säga. Det är konstigt med mej för när jag väl har mycket pengar är jag snål och unnar mej inte något dyrt, men när jag har ont om pengar ser jag massor av dyra snygga saker jag vill ha...

Det blev iallafall en stoooor sjal från Indiska (egentligen en sarong) i härlig tunn bomull som man kan svepa flera varv runt halsen. Mitt första plagg från Cubus handlade jag också, har alltid tyckt att det varit en tråk-affär men idag hittade jag en skitsnygg grå och lång topp med jättefint mönster nedtill. På H&M blev det ett svart ribbat linne och på Monki en jättesöt tygbag med påfågelmönster.

Plus att jag fått in lite cash från traderaauktioner idag, så jag har egentligen gått plus/minus noll. Bra bra!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback