Armband in my heart

Jag har blivit armbandstokig! Så är det. Det beror ju dels på armbandstrenden som råder nu, men också dels på grund av en utav mina största stilikoner - Nicole Richie. Hennes ONE OF A KIND-armband är bara så fina i all sin enkelhet, men just nu tycker jag att de är lite dyra, och jag vill ju inte bara ha ett utan flera, så jag gjorde mej egna liknande armband idag med lädertråd och gamla berlocker. De blev faktiskt ganska bra!¨

168587-328

Kommentera
Postat av: aenigma

Jag är inget vidare fan av de där armbanden från One of a kind. men ändå smart att göra egna små varianter på dem! Billigt och personligt blir det ju! :)

Postat av: sandra

aenigma: ja, 400 spänn för en liten tråd är lite väl mycket...så då är det ju bättre att göra egna :D

2007-05-22 @ 21:39:33
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback