Snaaart min!

Jag skrev för ett tag sedan hur jag frenetiskt letade efter den ultimata skinnväskan. Jag skrev då att jag ville ha en i ljust skinn och att den skulle vara hyfsat stor. Fast efter många om och men och efter att ha letat och väntat i varenda butik på att väskan med det stora V:et skulle dyka upp, hade jag fortfarande inte hittat den ultimata skinnväskan.

Hela tiden har jag haft en tanke i bakhuvudet på hur jag så gärna vill ha en Mulberry Bayswater, det skulle liksom verkligen vara väskan med det stora V:et! Och i förra veckan när jag satt och kikade runt lite på ebay såg jag en bayswater och tänkte va fasen, varför köper jag inte en sån om jag nu så gärna vill ha en? Om det är en klassisk väska med bra kvalitet och som aldrig går ur tiden? Jag har liksom aldrig unnat mej själv någonting dyrt i hela mitt liv, och dessutom nu när jag jobbar och har råd med något dyrt, varför inte?

Så jag såg till att kamma hem den (en svart fick det bli eftersom det är en bra färg), och snaaaaart kommer den! Som jag längtar! Jag drömmer till och med om den på nätterna...

168587-147

Kommentera
Postat av: Anonym

Åh, nu blev jag lite avundsjuk! Vill också!

2007-03-21 @ 15:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback