Outfit torsdag

Idag rotade jag igenom en garderob där det ligger gamla kläder som jag av någon anledning inte vill kasta riktigt än. Då hittade jag ett långt Odd Molly linne som jag köpte för några år sedan. Jag har nog aldrig använt det för jag har inte tyckt om det, köpte det nog mest för märkets skull då...men nu tycker jag att det är riktigt snyggt! Jag har tydligen sytt in det lite, men funderar på att sprätta upp det så att det blir sådär snyggt loose. Iallafall så använde jag det idag och trivdes som fisken i vattnet i det.

 

¤ Linne, Odd Molly
¤ Mina nya halleluja-moment jeans, H&M
¤ Svart jeansjacka, gammal H&M
¤ Väska Friis&Co
¤ Skor, H&M

Kommentera
Postat av: Camilla

Snygg friis väska!

Postat av: Camilla

den kostar bara 200 kr på Gina, så passa på!

2007-03-15 @ 20:35:42
URL: http://cammomilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback