Lite nytt i garderoben!

Så var det dags för lite nya investeringar igen. Min garderob har den senaste tiden gått från att vara på tok för full till att vara alldeles för mycket proppfull! Det är lite jobbigt, för man hittar inget och dessutom blir det automatiskt en "andra garderob" på sängen och golvet. Jag tror att jag ska ta och rensa ordentligt imorgon och försöka sälja en del på tradera (så att jag får mer pengar till nya kläder...hehe). Men mer om det imorgon.

.   

Idag köpte jag två t-shirts med söt puffärm på Lindex. Det är just nu ett bra erbjudande där, där man får ta två bastoppar för 149kr. Det var liksom bara att slå till! Man kan ju aldrig få för mycket av alla olika bastoppar...

På Åhlens köpte jag en jättesöt randig a-linjeformad topp med knäppning i bak. Så sött, så sött! Den är väldigt oversize trots att jag tog en small, men det tycker jag bara är snyggt..speciellt till ett par slickade stuprör.

Förresten. Skönt att blogg.se funkar igen! Har redan blivit bloggberoende efter bara nån månad.Hehe.


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback