Im back in the shoppingtrack!

Vår dator har krånglat i några dagar nu, men nu är den äntligen fixad! Snacka om att få blogg-abstinens...
I alla fall, så shoppade jag lite i helgen (igen), men det går bara inte att hålla sig när man ser allt vårfint som väller in i affärerna!



Topshop blev det ett vitt sött linne med fickor som detaljer, endast 149.- wohoo!

   
Och på H&M trend hittade jag exakt en sådan kjol jag letat efter, nämligen en kort jeanskjol med hög midja. Huuur fin som helst! Dessutom hade den en fin detalj i form av ett flätat skärp runt om. Var även tvungen att köpa ett silver-läderarmband på rean herravdelningen för endast 15.-

 
Och på Gina Tricot köpte jag en tajt tunika som inte ser så speciell ut på bild, men oj  vad den gjorde sej bra på kroppen. Riktigt nöjd är jag faktiskt!


Kommentera
Postat av: Alexandra

åå Top Shop linnet vill jag också ha!! så udnerbart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback