Godmorgon!

Nu sitter jag och äter en ganska onyttig frukost med vitt bröd....men men, man kan ju inte vara nyttig jämt? Det skulle vara så tråkigt att alltid försöka vara det. Snart ska jag till jobbet, en kortdag idag, vilket är såååå skönt!

Jag har blivit en sucker på kastanjevatten! Jag har alltid förknippat det med såna där skitbruna tjejer från 80-talet...men det är faktiskt jättebra! Det är bara att stryka på med bomull där man önskar (det torkar in med en gång) och vips så är man brun! Jag har klätt mig i en vit topp idag och kände mej så blek, men nu ser det jättefint ut med lite "bränna". Bra bra!

Ha en bra dag :D

Kommentera
Postat av: Maria

Det där med kastanjevatten har jag aldrig hört talas om, är det sant, fungerar det??

Postat av: Maria

Hmm då kanske man ska prova det då:)

2007-03-22 @ 16:57:08
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback