En shoppingtripp

       

Idag tog vi en tripp till A6 och Ikea i Jönköping. De har ju den nya sloganen: "Bästa shoppingen mellan Malmö och Göteborg"... Vet inte riktigt om jag tyckte det stämde, det fanns typ bara de vanliga stora kedjorna, men jag hittade ju lite smått och gott ändå.

¤ Ett par klassiska släta silverringar.
¤ Läderarmband från H&M:s herravdelning.
¤ Vitt baslinne från JC, några stl för stort för att få det riktigt loose.
¤ Linneklänning från H&M med små fickor nedtill.

Oj, vad jag nästan bara handlar baskläder nuförtiden, men jag har fått smak för det lite enklare den senaste tiden.


Kommentera
Postat av: Alexandra

den där linneklänningen från Hm e så söt! fina fynd :)

Postat av: sandra

tack snälla! jag är riktigt nöjd faktiskt med mina fynd :D

2007-03-05 @ 19:13:20
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback