Tillbaka!

Nu är jag hemma igen efter en mycket lyckad shoppingresa till Stockholm. Tack för alla tips jag fått! Har besökt en hel del av det jag blev tipsad om. Till exempel Urban Outfitters (shit vilken rolig butik!), Acnebutiken på Norrmalmstorg, Beyond Retro, Kåkbrinkens glasscafe, utsiktplatsen på Monteliusvägen (huuur fint som helst!) och massa andra platser. Jag längtar redan tillbaka till Stockholm!
Mer bilder på det jag köpte kommer sen, nu måste jag packa upp allt...uhh tråkigt!

  Jag provade denna "tischan" (som man säger i Stockholm hehe...) på Urban Outfitters. Den var på rea men det klickade inte riktigt ändå...

 Mina blodsprängda fötter efter att ha gått väääldigt långt...

 Det var underbar utsikt från Monteliusvägen. Också var det perfekt väder hela tiden! Gött.


Kommentera
Postat av: Nina

mm det är skit fin utsikt där.. där ska man typ stå på nyår å sånt.. underbart!

Postat av: sandra

nina: ja det kan jag tänka mej att det är fin utsikt där på nyår! :D

2007-06-27 @ 17:10:30
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback