Studentpresent

image358Nu när det är student-tider kan det ju vara bra att tipsa om kul presenter. Vanligast är väl att man får hur mycket smycken som helst eller porslin om man är tjej, vilket kan vara lite småtråkigt. Om det är en fashionista man ska köpa en present till eller möjligtvis någon som bara gillar snygga bilder rekommenderar jag starkt "Pretty: The NYLON Book of Beauty". Det är en skönhetsbok som går igenom make-uptrender genom olika årtionden samt att det är rikitgt fräscha bilder i den. Man får mycket inspiration utav den och jag hoppas verkligen att den går hem imorgon till hon jag köpt den till. Om inte annat så är det iallafall en annorlunda present som hon inte får utav någon annan, hoppas jag...


Nu: ut i solen med basta!

Kommentera
Postat av: Jenny W

Kul tips! Var kan man köpa den? kram/Jenny

Postat av: sandra

jenny w: den är superbra att e bort faktiskt! ja har länkat i inlägget dit man kan köpa den :D

2007-06-06 @ 18:56:51
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback