Outfit lördag

168587-409

Fyyy! Vilket tråkigt väder det är! Jag hatar när det är såhär, känns ju som höst banne mej. Men det som är positivt med det är att man får lite gjort inne. Förresten så har jag totalt kärat ner mej i mina pumps som jag fyndade på Skopunkten för ett tag sedan. Jag har inte använt dem förrän nu för jag har inte insett hur snygga de egentligen är...dessutom sitter de jätteskönt på. Bra bra!

Linne: Carin Wester
Jeans: upprullade stuprör H&M
Pumps: Skopunkten
Väska: lack från Lindex
Klocka: Jetset
Jacka: svart skinnjacka H&M

Kommentera
Postat av: Yo Stockholm

Riktigt snygga skor från skopunkten och gillar väskan från Lindex - jag har hållit i en röd hur många gånger som helst men lagt tillbaka den eftersom jag är rädd för att den är "för" porrig för att ha på ett mansdominerat kostymföretag.. vad tycker du?

Postat av: Eddie

Alltid lika fin! Det där linnet har jag velat ha länge, länge! :)

2007-06-30 @ 22:21:12
URL: http://eddiep.blogg.se
Postat av: sandra

yo stockholm: tack! den röda är ju hur snygg som helst den med!tycker absolut inte att den är porrig!det är ju trendigt med lack dessutom :)
eddie: tack så mycket! me too, och nu har jag det! :D

2007-07-01 @ 11:21:06
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback