Önskeoutfit

image408

Undra hur det skulle kännas att ha obegränsat med pengar och kunna köpa precis vad man ville? Hade jag haft det skulle jag lätt köpt denna önskeoutfiten utan att blinka. Idag känner jag mej lite grådassig (beror nog på vädret) men jag vill ju vara såhär toksnygg i en hur söt/tuff tunika som helst från
3.1 Phillip Lim med sött vitt mönstrat tyg och som kontrast till det har de satt på små nitar i ringningen och sytt på en grov dragkedja i bak på ryggen. Vill ha, vill ha, vill ha!

Till den underbara tunikan har jag bara ett par enkla ljusa denimshorts från Topshop, samt den ursnygga väskan Christina från Marc Jacobs, som jag skulle ha ett långt band till så att den hänger och dinglar sådär snyggt långt nere på ryggen. Skorna är ju toksnygga de också, behövs väl inte sägas så mycket mer om dem...jo, de kommer ifrån Topshop!

Armband i massor på ena handleden får räcka som smycke till denna outfit. Dessa armband kommer båda från Kyssjohanna. Nagellacket från Opi är en blandning av röd-rosa-orange och får utgöra färgklicken i det hela.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback