Önskeoutfit

image351

Idag skulle jag vilja vara såhär soft klädd i det somriga vädret. Som ni kanske märker så har jag tagit inspiration från inlägget nedan.

De otroligt snygga
shortsen med hög midja och snygg färg och slitning tror jag banne mej att jag ska ta och prova en dag. Hoppas de är lika snygga på som på bild. Ett vanligt svart linne instoppat i shortsen är snyggt.

Sandalerna är verkligen skitsnygga med trendriktiga stenar på. Dessutom är de orangea som är en av mina favoritfärger, vilket inte är fy skam. Väskan är to die for och ska hänga sådär snyggt nere på rumpan.

Till detta bara ett enkelt men ack så sött armband och ett klatchigt orange nagellack.

Kommentera
Postat av: Linn

snyggt! :)

Postat av: sandra

linn: thankyou!

2007-06-03 @ 19:05:03
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback