Ny inköpslista!

Jag känner att det prompt är dags för en ny inköpslista. Jag känner ingen inspiration just nu , fast det är underbar sommar, och det beror på att jag inte har de sommar-plagg jag vill ha i garderoben. Det jag ska titta efter när jag shoppar är alltså:

> Jeansshorts
!!!! Ett par skönt slitna, icke tajta shorts är det jag är ute efter. Jag får ta och gräva lite i secondhand affärer efter ett par sjyssta jeans att klippa i rätt längd, helt enkelt.
> Svarta pumps. Som på
denna bilden.
> Orangea pumps. Har fortfarande inte hittat några...
> Söt sommarklänning. Det är ju ett måste på sommaren och helst ska jag hitta en innan midsommar också. Jag vill nog ha en vit med lite sött hålmönster i eller vad det heter.
> En kort blus. En sådan som Elin har klippt av ungefär att matcha till jeansshortsen. Så snyggt!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback