New stuff.

Shoppingen i Stockholm tycker jag blev väldigt lyckad (kan väl inte bli annat) jag hittade dock inte så mycket som jag trott, men jag är nöjd ändå! Det enda som jag inte hittade var ett par helsvarta Havaianas...men det kan man ju beställa från internet.

    

Detta var alltså det jag inhandlade:
> En body från MQ. Sitter jättefint på och är djupt urringad i bak, kommer nog bli en ny favorit!
> Ett linne från Carin Wester, huuuur fin som helst!
> En stooor offwhite tunika från H&M Trend
> En lite fulsnygg orange-svart mönstrad tunika från H&M Trend. Den ser ful ut såhär men är skitsnygg på när man har lite bränna.
> En genomskinlig klocka som verkligen är hur fin som helst. Såg den först på Elin Klings blogg och blev helt förälskad i den. Helt klart den snyggaste klocka jag sett!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback