Dagens önskeoutfit

image387

Tubtoppen från Topshop är ju helt underbar. Jag tycker det är väldigt fint att ha tubtoppar på sommaren, då det är mycket finare att visa sina brunbrända armar och axlar, än att till exempel ha en djup urringning. Jag måste nog själv ta och prova denna in real life för sötare tubtopp har jag inte sett maken till!

Till den ett par snygga jeansshorts, dessa som också är ifrån Topshop har den rätta färgen ett par jeansshorts ska ha nu enligt mej. Lite sådär lagom slitna och ljusa. Sandalerna har varit med förr i mina önskeoutfits, jag har till och med köpt dem själv för att de är helt enkelt p e r f e k t a.

Träarmband var det några år sedan man använde, men jag tycker fortfarande att det är riktigt snyggt. Detta ifrån Asos också i lite mörkare trä vilket passar bra till denna outfiten. Till detta ett par mörkröda naglar och ett par minst sagt coola solglasögon från Oliver Goldsmith!

Kommentera
Postat av: Yo Stockholm

Kan bara hålla med att toppen är oemotståndlig!
Väldigt snyggt kollage!

Postat av: Nina

älskar OPI

2007-06-16 @ 22:44:42
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback