Dagens önskeoutfit

image362

Jisses vilken värme det är idag! Det är ju helt ljuvligt, och en fin dag som denna skulle man ta och fira i denna utstyrseln med en
cool topp från Ann Sofie Back. Jag gillar speciellt den roliga och annorlunda detaljen med en knut. Till den ett par snygga korta denimshorts för att visa sina brunbrända ben.

Väskan är ju toksnygg med perfekt klatchig färg, stenar och lite grövre handtag i läder. Man kan kanske tycka att nagellacket från Opi skär sig tillsammans med väskans färg, men det tycker jag bara är snyggt och roligt!

Halsbanden skulle jag vilja ha båda två, dock bara ett utav dem till denna outfiten. Jag skulle valt Peace i silver till detta. Sandalerna är snygga dom också från Urban Outfitters.

Kommentera
Postat av: Eddie

Väskan var ful, men också väldigt cool!

Postat av: sandra

eddie: ja, men det är det som är så kul med lite ful-snygga saker!

2007-06-09 @ 09:03:47
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback