Dagens fynd

 

Idag hann jag med min planerade secondhand-runda. Gött. Jag får lätt lite abstinens om jag inte får rota runt i sådana affärer på ett tag. Iallafall så fyndades det ett par svarta pumps och ett orange pärlhalsband som redan är en klar favorit. Har totalt kärat ner mej i färgen orange, det är så himla snyggt till brännan!

   

I klädväg fyndades det en lite längre blus som jag klippte av så att man visar pyttelite av magen, en randig t-shirt från Maria Westerlind för 50 spänn(!) samt ett par påsiga jeans som ska klippas av till shorts. Hoppashoppas det blir snyggt!

Skönt. Nu är iallafall secondhand-abstinensen stillad för ett tag. Men hepp, nu ska jag gå och klippklipp i mina jeans. Hej så länge!

Kommentera
Postat av: Nina

asfina skor!..

Postat av: sandra

nina: tack!jag vet, visst är de skitsnygga!?

2007-06-15 @ 08:29:51
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback