Sommar-inspiration

168587-483

Åh, visst är denna klänningen och hela människan underbart stylad? Jag vet inte vem det är men det ser verkligen somrigt och härligt ut! Varför kan det inte vara sol och varmt nu så att man kan klä sej såhär? Med en lång mönstrad klänning, drösvis med armband och lite rufsigt långt hår...jag skulle nog haft en nätt skinnjacka till och sandaler också för att å det sådär rock-bohem-snyggt.....åh, sommar vart är du?!

Kommentera
Postat av: Bella

Ja den var superfin! Jag brukar inte tycka om hellånga klänningar men den här var verkligen klockren:)

Postat av: Yo Stockholm

Shit vilken snygg lång (maxi) klänning. Bara vill vill ha vill jag lova. Jag har ingen hellång bomullsklänning och funderar på att köpa en men undrar om det är någon idé eftersom det knappt är någon sommar kvar som det känns..

2007-07-28 @ 19:18:20
URL: http://yostockholm.blogspot.com/
Postat av: sandra

bella: ja, visst är den görfin!!
yo stockholm: nej, jag vet...känns inte som ngn ide att köpa en..men om man hittar en billig på secondhand tror jag att jag ska slå till ändå :)

2007-07-29 @ 14:01:13
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback