Silvertajts!



Idag hittade jag ett par stencoola silvertights på Lindex barnavdelning, slog till direkt! Hur coolt som helst på partykvällar till en enkel svart klänning eller lång topp! Imorgon ska jag gå till Gina Tricot och kolla in latex-tajtsen också som en av mina favoritbloggare Linn har köpt. Vet inte om jag tycker de är lite för glansiga, får se imorgon helt enkelt.

Sen så köpte jag lite rep, ett svart och ett vitt, som man kan hotta upp en klänning eller topp med hur enkelt som helst!

Kommentera
Postat av: agnes

du påminner mkt o0m linn!

Postat av: sandra

agnes: jasså?! vad bra för det är en utav mina absoluta favoritbloggar! så mkt inspiration hämtar jag ifrån hennes blogg :D

2007-07-28 @ 08:08:17
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback