Rensning

Vissa dagar känner jag ett starkt behov av att städa, organisera och göra det fint. Rensa ut gamla grejer så att man känner sej sådär duktig och lite... friare? Idag är en sådan dag. Jag känner starkt för att rensa ut min garderob, den väller över av massa kläder som aldrig hinner användas för att man inte visste att man hade dem. Det kan ju i och för sig också bero på att min garderob är så himla liten också. Allra helst skulle man ju vilja ha en stor walk-in-closet.....

image488

Kommentera
Postat av: agnes

måste fråga om det var dig jag såg på kungsgatan igår vid 10.40-tiden pratandes i mobil, ganska stressad? var likt iallafall!

Postat av: sandra

agnes: nej, det var det nog inte...bor i skövde nuörtiden, år nog ändra det...kanske var någon som hade liknande kläder? hehe :D

2007-07-29 @ 18:39:20
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback